Šviesos terapijos akiniai Luminette

  • Kraunamos nuotraukos
    Kodas: 702382929671
    Kaina 21900

    Pristatysime per 1 darbo dieną!

    Sandėlyje esančių prekių pristatymas: 1-2 darbo dienos.

    Prekėms pagal užsakymą gali būti taikomas ir ilgesnis pristatymo terminas.

    Į krepšelį 
    Lizingo skaičiuoklės
    • gf
    • sbl
    Skaičiuojama...

    Vangumui ir energijos stokai šalinti

    Pristatymas
    1-2 darbo dienos
  • Paskirtis:

    • Sezoniniam afektiniam sindromui šalinti.
    • Vangumui ir energijos stokai šalinti.
    • Paros ritmų sutrikimų sąlygoto miego sutrikimo šalinimui.
    • Tolimų skrydžių sąlygoto paros ritmo sutrikimo šalinimui.
    • Dirbant viršvalandžius ir naktinėse pamainose.

    Šviesos vaidmuo

    Žmogaus smegenys naudojasi šviesos/tamsos ciklu, kad suderintų tokias vidines organizmo funkcijas kaip: nuotaika, apetitas, virškinimas, miegas, libido (lytinis potraukis) ir t.t. Šie paros ritmai svyruoja 24 valandų laikotarpyje ir formuoja Jūsų biologinį laikrodį. Melatoninas yra vadinamasis miego hormonas. Smegenys pradeda jo gamybą, kai prasideda saulės laida, kad mes užmigtume. Gi saulei tekant, smegenys melatonino gamybą nutraukia. Mes lengvai atsikeliame, jaučiamės esą energingi. Be vidinio laikrodžio reguliacijos šviesa ypač veikia nuotaiką, pagerina budrumą ir fizinį bei protinį aktyvumą.

    Šviesos terapija

    Tam tikrose situacijose mūsų biologinis laikrodis išsiderina, jo parodymai nebesutampa su išorine aplinka. Jis nebesutampa su paros ritmais. Tai ypatingai aktualu žiemą dėl smarkiai sutrumpėjusios šviesiosios paros dalies. Kai kuriems išsivysto sezoninis afektinis sindromas (SAD) arba vadinamoji sezoninė depresija. Šviesos terapija aktuali ir tiems, kurie eina miegoti pernelyg anksti arba itin vėlai. Tolimi skrydžiai – dar viena priežastis, dėl kurios sutrinka paros ritmas. Naujausiais tyrimais nustatyta, kad paros ciklui žalingas ir pamaininis darbas, kurį Eurpoje dirba arti 10 procentų žmonių. Visos aukščiau išvardintos problemos gali būti sušvelnintos ir, žinoma, pašalintos teisingai naudojantis šviesotamsa. Kai šviesos natūraliai stinga, šviesos terapija yra medicininis sprendimas, suteikiantis daugiausiai naudos ir mažiausiai nepageidautinų pašalinių efektų.

    APIE PREKĘ

    Naudojimas:

    1.Sezoninio afektinio sindromo (SAD) gydymui

    Trūksta jėgų ir motyvacijos? Sunku atsikelti rytais? Jaučiatės apsnūdę? Nuolatos užkandžiaujate? Jūsų libido sumažėjęs? Jei taip, gali būti, kad kenčiate nuo SAD, kartais vadinamo sezonine depresija. Ją sąlygoja sumažėjęs šviesos kiekis rudenį ir žiemą.

    Mes patariame šviesos terapiją pradėti naudoti, tik nubudus.

    2.Kovojant su vangumu ir energijos stoka

    Luminette® atkuria teigiamai veikiančią dienos šviesą ir stimuliuoja specialius akies receptorius, kad sukeltų organizme energijos išsiskyrimo atsaką. Tai padeda kovoti su energijos stygiumi, jaustis žvaliau ir smagiau.

    3.Paros ritmo sutrikimų sąlygotų miego sutrikimų gydymui

    Kai kurie miego sutrikimai sąlygoti to, kad Jūsų biologinis laikrodis arba skuba, arba atsilieka. Šiuo atveju šviesos terapija yra geras sprendimas.

    • Jei Jūsų biologinis laikrodis atsilieka

    Ar jūs einate miegoti pakankamai vėlai ir jums nepaprastai sunku atsikelti ryte? Mes siūlome naudoti šviesos terapiją, kai tik atsikėlėte iš lovos.

    • Jei Jūsų biologinis laikrodis skuba

    Ar jus ima miegas ankstyvą vakarą ir ar jūs keliatės ankstyvą rytą? Mes siūlome naudoti šviesos terapiją popietės pabaigoje arba vakaro pradžioje, t.y. likus 2-3 valandoms iki ėjimo miegoti.

    4.Tolimų skrydžių sąlygoto paros ritmo sutrikimo (Jet lag) gydymui

    Šį sutrikimą lemia itin greitas kelių laiko juostų kirtimas. Paprastai tai atsitinka skrydžio metu. Kaip pasekmė juntama nemiga, protinis ir fizinis vangumas, nuotaikų kaita, negebėjimas susikoncentruoti. Šviesos terapija ir keletas paprastų veiksmų gali visiškai pašalinti aukščiau minėtus simptomus.

    • Skrydžio metu

    Nustatykite savo laikrodį atvykimo vietos laiku, gerkite daug vandens ir negerkite alkoholio, kavos ar arbatos.

    • Atvykimo vietoje

    Jei keliaujate į Rytus, atvykę pirmąjį rytą venkite tiesioginės saulės šviesos, dėvėkite itin tamsius akinius, o popiet kaip tik stenkitės kuo daugiau būti šviesoje ir naudokitės Luminette®, kad palaikytumėte žemą melatonino koncentraciją. Antrą dieną buvimą šviesoje ir naudojimąsi šviesos terapija nukelkite 2 valandomis vėliau, trečiąją – dar 2 valandomis vėliau ir t.t. Tik pasistenkite nenuvėlinti iki to laiko, kada įprastai einate miegoti.

    Jei keliaujate į Vakarus, atvykę stenkitės būdrauti kuo ilgiau, nes aplink šviesu, naudokitės Luminette® tarp 12:00 ir 15:00. Eikite miegoti, kai tik sutemsta.

    5.Pamaininio darbo optimizavimui

    Jei dirbate daugiau nei tris naktis iš eilės ir Jums sunkiai sekasi išlikti budriu darbo metu ir/arba keliaujant namo, tada mes rekomenduojame prieš pat darbo pradžią atlikti šviesos terapijos sesiją ir, jeigu pasijuntate mieguistas, antrąją sesiją pertraukos metu.

    Rinkinys: akiniai su pakraunamais elementais, deklas, AC adapteris su mini USB pakrovėju.

    Gamintojas: Lucimed SA, Rue le marais 12a, 4530 Villers-le-Bouillet, Belgija

  • Jus taip pat gali dominti

    Šviesos terapijos lempa Lanaform Genial Light
    Kodas: 5410984672202-0

    10.000 Lux intensyvumo šviesos terapijos lempa

    Kaina 10900
    Papildoma Lanaform Luminescence lempa x 2vnt.
    Kodas: 5410984055418

    Tinka Lanaform Luminescence šviestuvui

    Kaina 1998
    Šviesos terapijos lempa Lanaform Lumino LED champagne
    Kodas: 5410984087204

    Šviesos intensyvumas: 10 000 LUX Apšvietimo paviršius: 27 cm skersmens

    Kaina 12900
    Šviesos terapijos lempa Lanaform Lumi Lamp
    Kodas: 5410984060450

    10.000 Lux intensyvumo šviesos terapijos lempa 

    Kaina 6900