Prekių katalogas

Garantinis aptarnavimas

  • Internetinėje parduotuvėje HAIRFREE parduodamos tik kokybiškos ir originalios prekės, turinčios visus ES privalomus saugumo sertifikatus ir atitinkančios visus teisėtus ES reikalavimus, gaunamos tiesiogiai iš gamintojų ir oficialių distributorių.

     

    Garantijos laikotarpis

    Prekei taikomas garantijos laikotarpis nurodytas Elektroninės parduotuvės taisyklėse ir/arba prie prekės pridėtuose dokumentuose.

     

    Garantinio aptarnavimo sąlygos

    Pirkėjas įgyja teisę į nemokamą garantinį aptarnavimą tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos, kurios nurodytos prekės aprašyme. Paaiškėjus, kad į garantinio aptarnavimo centrą pateikta prekė yra tinkamos kokybės ir be defektų, gali būti taikomas Pardavėjo nustatyto dydžio techninio aptarnavimo mokestis. Norėdami išvengti nesusipratimų, primygtinai prašome Jūsų atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo instrukciją.

    Pristatant prietaisą garantiniam aptarnavimui prašome pateikti:

    • gedimo aprašymą raštu, nurodant pirkėjo kontaktinius duomenis;
    • prekės pirkimą patvirtinantį dokumentą (PVM sąskaita-faktūra);
    • prekės apmokėjimą patvirtinantį dokumentą (pvz. banko išrašas, kasos čekis);
    • pilnos komplektacijos prekę.

    Prieš pristatant prekę į garantinį aptarnavimą taip pat prašome pateikti prekės defektą įrodančią vaizdo medžiagą (video) el. paštu [email protected]

    Forma dėl nekokybiškų prekių yra pateikiama čia.


    Prašome atkreipti dėmesį, kad garantija netaikoma defektams, atsiradusiems dėl:

    • eksploatavimo ne pagal paskirtį, pvz. asmeninio naudojimo buitinis prietaisas buvo naudojamas profesionaliais tikslais;
    • mechaninio prietaiso pažeidimo;
    • jei prietaisą remontavo tam neįgaliotas asmuo;
    • dėl elektros srovės tiekimo tinklų sutrikimų;
    • dėl pašalinių objektų sukeltų trumpų sujungimų;
    • dėl tam neskirtų cheminių medžiagų naudojimo;
    • taip pat dalims, kurios natūraliai susidėvi naudojantis prietaisu ir jų darbo trukmė priklauso nuo prietaiso eksploatavimo intensyvumo - pvz. elektros lemputėms, nagų frezų galvutėms, lanksčioms elektros jungtims, dalims iš gumos, odos, popieriaus, tekstilės, hidraulikai, santechnikos dalims, LED lempoms, dažams ir t.t.

    Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, pardavėjas įsipareigoja pakeisti prekę analogiška arba grąžinti sumokėtus pinigus.

     

    Pristatymas į garantinio aptarnavimo centrą

    Prekių pristatymas į garantinio aptarnavimo centrą galimas tik naudojantis Omniva Grąžinimų paslauga, o jeigu Prekės netelpa į paštomatą arba Omniva yra nepasiekiama Jūsų regione, - naudojantis Jūsų pasirinkto kurjerio paslaugomis.
    Grąžinimo adresas yra pateikiamas formoje dėl nekokybiškų prekių.

    Plačiau»

    Prekės defekto įvertinimo išvada pateikiama per 14 darbo dienų nuo prekės pristatymo į garantinio aptarnavimo centrą dienos.