Garantinis aptarnavimas ir prekių grąžinimas

  • Internetinėje parduotuvėje Hairfree.lt parduodamos tik kokybiškos ir sertifikuotos prekės, joms suteikiamas nemokamas 2-iejų metų garantinis aptarnavimas.

    Prekių grąžinimo garantija

    Jeigu dėl kokių nors priežasčių internetu įsigyta prekė Jums nepatiko, visada galite pasinaudoti savo teise per 14 dienų grąžinti prekę.

    Prekių grąžinimas vykdomas pagal galiojančius LR teisės aktus ir LR vyriausybės patvirtintas Mažmeninės prekybos taisykles.

    Grąžinant prekes, būtina pateikti prekių įsigijimo dokumentus bei laikytis šių sąlygų:

    • kiekviena grąžinama prekė yra originalioje ir nepažeistoje pakuotėje;
    • prekės nebuvo naudojamos;
    • prekės nebuvo sugadintos;
    • nuo prekių nebuvo nuimtos originalios etiketės (apsauginės plėvelės, etiketės ir kt.);
    • grąžinamos prekės yra pilnos komplektacijos ir išlaikė savo prekinę išvaizdą.

    Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, pardavėjas įsipareigoja pakeisti prekę analogiška arba grąžinti sumokėtus pinigus.

    Pinigai už grąžintas prekes pervedami ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pateikto prašymo gavimo datos.

     

    Gamyklinės garantijos pratęsimas ir pirkinio draudimas

    Parduodamoms prekėms suteikiamas nemokamas 2-iejų metų garantinis aptarnavimas. Taip pat, už papildomą mokestį gamyklinė garantija gali būti pratęsta net iki 7 metų (pvz., kai 2 metai gamyklinė garantija + 5 metai papildoma garantija).

    Įsigytą prekę galite apdrausti ir nuo papildomų rizikų - sudužimo, apliejimo vandeniu ir net  vagystės. Draudimo laikotarpis - nuo 1 iki 2 metų.


    Pirkinio draudimo ir pratęstos garantijos paslauga teikiama bendradarbiaujant su draudimo garantijų centru "Warranty expert". Išsami informacija apie draudimo sąlygas»

     

    Standartinė gamyklinė garantija

    Visiems buitiniams elektros prietaisams taikomas 2-iejų metų garantinis terminas, išskyrus tuos atvejus, kai gamintojas nustato kitokį garantijos galiojimo laikotarpį. Prekei, kuri sugedo garantiniu laikotarpiu, garantinis remontas atliekamas nemokamai. 

    Garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos, kurios nurodytos prekės naudojimo instrukcijoje. Pirkėjui grąžinus kokybiškas, tinkamai veikiančias prekes, taikomas techninio aptarnavimo mokestis už kiekvieną tokį prekių grąžinimo atvejį. Norėdami išvengti nesusipratimų, primygtinai prašome Jūsų atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo instrukciją.

    Prašome atkreipti dėmesį, kad garantija netaikoma buitinių elektros prietaisų defektams, atsiradusiems dėl:

    • eksploatavimo ne pagal paskirtį, pvz. asmeninio naudojimo buitinis prietaisas buvo naudojmas profesionaliais tikslais;
    • mechaninio prietaiso pažeidimo, pvz. prietaisas buvo numestas ant žemės;
    • jei prietaisą remontavo tam neįgaliotas asmuo;
    • dėl elektros srovės tiekimo tinklų sutrikimų; 
    • dėl pašalinių objektų sukeltų trumpų sujungimų; 
    • dėl tam neskirtų cheminių medžiagų naudojimo;
    • taip pat dalims, kurios normaliai susidėvi naudojantis prietaisu ir jų darbo trukmė priklauso nuo prietaiso eksploatavimo intensyvumo - lemputėms, dalims iš stiklo, gumos, odos ir tekstilės.

    Pateikdami prekę garantiniam remontui, būtinai pateikite prekės pirkimo dokumentą ir prekės garantinį taloną. Atkreipiame dėmesį, kad visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinio aptarnavimo centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas.

     

    Šviesos impulsų resurso garantija

    Garantuojame, kad visų mūsų parduodamų Silk'n fotoepiliatorių šviesos šaltinio moduliai turi gamykloje numatytą blyksnių resursą.

    Sertifikuota gamykline įranga savo klientams bet kada nemokamai pasitikrinsime fotoepiliatoriaus šviesos šaltinio blyksnių likutį»

     

    Duomenų saugumas

    Perkant internetinėje parduotuvėje Hairfree.lt užtikrinamas visapusiškas pirkėjo duomenų saugumas.

    Daugiau informacijos apie el. parduotuvės privatumo politiką»

     

    Ginčų nagrinėjimas

    Jeigu turite pretenzijų dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės, prašome užpildyti prašymo formą elektroninėje vartotojų ginčų sprendimo EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/