Garantinis aptarnavimas ir prekių grąžinimas

  • Internetinėje parduotuvėje Hairfree.lt parduodamos tik kokybiškos ir originalios prekės, gaunamos tiesiogiai iš gamintojų ir oficialių distributorių.

     

    Standartinė gamyklinė garantija

    Visiems buitiniams elektros prietaisams taikomas 2-iejų metų garantinis terminas, išskyrus tuos atvejus, kai gamintojas nustato kitokį garantijos galiojimo laikotarpį. Prekei, kuri sugedo garantiniu laikotarpiu, garantinis remontas atliekamas nemokamai. 

    Garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos, kurios nurodytos prekės naudojimo instrukcijoje. Pirkėjui grąžinus kokybiškas, tinkamai veikiančias prekes, taikomas techninio aptarnavimo mokestis už kiekvieną tokį prekių grąžinimo atvejį. Norėdami išvengti nesusipratimų, primygtinai prašome Jūsų atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo instrukciją.

    Prašome atkreipti dėmesį, kad garantija netaikoma buitinių elektros prietaisų defektams, atsiradusiems dėl:

    • eksploatavimo ne pagal paskirtį, pvz. asmeninio naudojimo buitinis prietaisas buvo naudojmas profesionaliais tikslais;
    • mechaninio prietaiso pažeidimo, pvz. prietaisas buvo numestas ant žemės;
    • jei prietaisą remontavo tam neįgaliotas asmuo;
    • dėl elektros srovės tiekimo tinklų sutrikimų; 
    • dėl pašalinių objektų sukeltų trumpų sujungimų; 
    • dėl tam neskirtų cheminių medžiagų naudojimo;
    • taip pat dalims, kurios normaliai susidėvi naudojantis prietaisu ir jų darbo trukmė priklauso nuo prietaiso eksploatavimo intensyvumo - pvz. dalims iš stiklo, gumos, odos ir tekstilės.

     

    Gamyklinės garantijos pratęsimas

    Parduodamoms prekėms suteikiamas nemokamas 2-iejų metų garantinis aptarnavimas. Taip pat, už papildomą mokestį gamyklinė garantija gali būti pratęsta net iki 7 metų (pvz., kai 2 metai gamyklinė garantija + 5 metai papildoma garantija).

    Daugiau informacijos apie garantijos pratęsimą»

     

    Prekių grąžinimas

    Jeigu dėl kokių nors priežasčių internetu įsigyta prekė Jums nepatiko, visada galite pasinaudoti savo teise per 14 dienų grąžinti prekę.

    Grąžinant prekes, būtina pateikti prekių įsigijimo dokumentus bei laikytis šių sąlygų:

    • kiekviena grąžinama prekė yra originalioje ir nepažeistoje pakuotėje;
    • prekės nebuvo naudojamos;
    • prekės nebuvo sugadintos;
    • nuo prekių nebuvo nuimtos originalios etiketės (apsauginės plėvelės, etiketės ir kt.);
    • grąžinamos prekės yra pilnos komplektacijos ir išlaikė savo prekinę išvaizdą.

    Kartu su grąžinama preke ir prekių įsigijimo dokumentais pridėkite užpildytą prekių grąžinimo formą»

    Prekių grąžinimas atiliekamas prekių grąžinimo formoje nurodytu adresu. SVARBU: Autobusų siuntų tarnyba ar Lietuvos paštas iki galutinio adresato siuntų nepristato, todėl prekes grąžinti privaloma per kurjerių tarnybą.
     

    Garantinis aptarnavimas

    Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, pardavėjas įsipareigoja pakeisti prekę analogiška arba grąžinti sumokėtus pinigus.

    Prekės defekto įvertinimo išvada pateikiama per 14 darbo dienų nuo į garantinio aptarnavimo centrą pristatytos sugedusios prekės pateikimo dienos.

    Kartu su grąžinama preke pridėkite užpildytą prekės garantijos formą»

    Prekių garantija netaikoma:

    • esant mechaniniam pažeidimui;
    • jeigu prekė buvo naudojama ne pagal paskirtį;
    • jeigu prekė yra natūraliai nusidėvėjusi.

    Atkreipiame dėmesį, kad visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinio aptarnavimo centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas.

     

    Ginčų nagrinėjimas

    Jeigu turite pretenzijų dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės, prašome užpildyti prašymo formą elektroninėje vartotojų ginčų sprendimo EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/