Garantinis aptarnavimas

  • Internetinėje parduotuvėje Hairfree.lt parduodamos tik kokybiškos ir originalios prekės, turinčios visus ES privalomus saugumo sertifikatus, gaunamos tiesiogiai iš gamintojų ir oficialių distributorių.
     

    Garantinis aptarnavimas

    Pirkėjas įgija teisę į nemokamą garantinį aptarnavimą tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos, kurios nurodytos prekės naudojimo instrukcijoje. Pirkėjui grąžinus kokybiškas, tinkamai veikiančias prekes, taikomas techninio aptarnavimo mokestis už kiekvieną tokį prekių grąžinimo atvejį. Norėdami išvengti nesusipratimų, primygtinai prašome Jūsų atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo instrukciją.

    Pristatant prietaisą garantiniam aptarnavimui prašome pateikti:

    • užpildytą prekės garantijos formą;
    • prekės pirkimą patvirtinantį dokumentą (PVM sąskaitą-faktūrą);
    • prekės apmokėjimą patvirtinantį dokumentą (pvz. mokėjimo kortelės išrašas, kasos čekis);
    • pilnos komplektacijos prekę originalioje pakuotėje.

    Prašome atkreipti dėmesį, kad garantija netaikoma defektams, atsiradusiems dėl:

    • eksploatavimo ne pagal paskirtį, pvz. asmeninio naudojimo buitinis prietaisas buvo naudojmas profesionaliais tikslais;
    • mechaninio prietaiso pažeidimo, pvz. prietaisas buvo numestas ant žemės;
    • jei prietaisą remontavo tam neįgaliotas asmuo;
    • dėl elektros srovės tiekimo tinklų sutrikimų;
    • dėl pašalinių objektų sukeltų trumpų sujungimų;
    • dėl tam neskirtų cheminių medžiagų naudojimo;
    • taip pat dalims, kurios natūraliai susidėvi naudojantis prietaisu ir jų darbo trukmė priklauso nuo prietaiso eksploatavimo intensyvumo - pvz. dalims iš stiklo, gumos, odos ir tekstilės.

    Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, pardavėjas įsipareigoja pakeisti prekę analogiška arba grąžinti sumokėtus pinigus.

    Prekės defekto įvertinimo išvada pateikiama per 14 darbo dienų nuo į garantinio aptarnavimo centrą pristatytos sugedusios prekės pateikimo dienos.

    Atkreipiame dėmesį, kad visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinio aptarnavimo centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas.

     

    Standartinė gamyklinė garantija

    Visiems asmeninio naudojimo buitiniams elektros prietaisams taikomas 2-iejų metų garantinis terminas, išskyrus tuos atvejus, kai gamintojas nustato kitokį garantijos galiojimo laikotarpį.


    Gamyklinės garantijos pratęsimas

    Už papildomą mokestį standartinė gamyklinė garantija gali būti pratęsta net iki 7 metų (pvz., kai 2 metai gamyklinė garantija + 5 metai papildoma garantija).

    Daugiau informacijos apie garantijos pratęsimą»

     

    Ginčų nagrinėjimas

    Jeigu turite pretenzijų dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės, prašome užpildyti prašymo formą elektroninėje vartotojų ginčų sprendimo EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/