Elektroninės parduotuvės taisyklės
-
BENDROSIOS NUOSTATOS
Šios taisyklės (toliau – Taisyklės) sudaro susitarimą tarp UAB Sveika tema, juridinio asmens kodas 305164017, PVM mokėtojo kodas LT100012392514, registruotos buveinės adresas Perkūnkiemio g. 19, LT-12120 Vilnius, Lietuva (toliau – Pardavėjas) ir Jūsų, pagal kurį Pardavėjas suteiks Jums galimybę įsigyti HAIRFREE elektroninėje parduotuvėje (toliau – E-parduotuvė) siūlomas prekes (toliau – Prekės) ir dovanų kuponus (toliau – Dovanų kuponai).
Su Pardavėju galite susisiekti šiais kontaktais:
Tel.: +370 679 888 77
El. paštas: [email protected]
Adresas: Perkūnkiemio g. 19, LT-12120 Vilnius, LietuvaJūs turite teisę pirkti E-parduotuvėje tik tuo atveju, jei pagal galiojančius įstatymus galite sudaryti įpareigojančią sutartį su Pardavėju, ir tik tuo atveju, jei laikysitės šių Taisyklių bei galiojančių įstatymų. Jeigu Jums mažiau nei 18 metų, pirkti E-parduotuvėje galite tik su tėvų ar kitų teisėtų atstovų sutikimu.
Jeigu E-parduotuvėje perkate ne vartojimo poreikiams, o su savo (esamu ar planuojamu) verslu, prekyba, amatu ar profesija susijusiais tikslais, vartotojų teises saugantys teisės aktų reikalavimai Jums nebus taikomi. Šių Taisyklių nuostatos, kurios skirtos vartotojams, bus taikomos tik tada, jeigu pirksite E-parduotuvėje kaip vartotojas, nebent su Pardavėju susitarsite kitaip. Visais atvejais, jeigu perkant E-parduotuvėje bus nurodomi juridinio asmens ar verslininko rekvizitai arba bus suteikta meistro nuolaida, laikysime, kad esate verslo klientas (ne vartotojas).
Pateikdami užsakymą E-parduotuvėje (toliau – Užsakymas), Jūs patvirtinate, jog: (a) esate 18 metų ar vyresnis asmuo arba turite tėvų ar kitų teisėtų atstovų sutikimą; arba (b) turite teisę atstovauti juridiniam asmeniui, kurio vardu teikiate Užsakymą (jeigu taikoma).
PIRKIMAS E-PARDUOTUVĖJE
Jums apsilankius E-parduotuvėje ir pasirinkus Prekes, tokio pasirinkimo pagrindu suformuojamas krepšelis.
Suformavus krepšelį, turite suvesti duomenis, būtinus pasirinktoms Prekėms pristatyti. Įsitikinkite, jog pateikti duomenys yra teisingi, o užsakomos Prekės atitinka Jūsų pageidavimus. Jūs turite galimybę pataisyti klaidas, jei jų yra, prieš patvirtindami Užsakymą. Jūsų pateikti duomenys tvarkomi Privatumo politikoje numatytais tikslais ir tvarka.
Pateikdami Užsakymą E-parduotuvėje, už Prekes įsipareigojate sumokėti kainą, nurodomą Užsakyme. Į E-parduotuvėje ir Užsakyme nurodytą Prekės kainą įskaičiuoti visi mokesčiai, tačiau neįskaičiuotas mokestis už Prekių pristatymą, kurį Jūs turėsite sumokėti papildomai (nebent E-parduotuvėje nurodyta kitaip). Kainos E-parduotuvėje ir Užsakyme nurodomos Eurais.
Už Prekes galite atsiskaityti per elektroninę bankininkystę, Google Pay, Apple Pay, PayPal, banko pavedimu, pristatymo metu, panaudojant Dovanų kuponą, kitais E-parduotuvėje nurodytais būdais.
E-parduotuvėje taip pat galimas pirkimas išsimokėtinai per mūsų partnerius: Artea lizingas, ESTO ar kt. Jeigu pasirinksite pirkimą išsimokėtinai, būsite nukreipti į atitinkamos finansų įstaigos sistemą, kurios pagalba bus sudaroma vartojimo kredito sutartis tarp Jūsų ir tos finansų įstaigos, o šiame procese Pardavėjas nedalyvaus.
Mokėjimas turi būti atliktas ne vėliau kaip per 1 darbo dieną po Užsakymo pateikimo ir patvirtinimo (išskyrus pirkimą išsimokėtinai ir atsiskaitymą pristatymo metu). Jeigu patvirtintas Užsakymas nėra apmokėtas per 1 darbo dieną, Pardavėjas turi teisę jį atšaukti, pranešdamas apie tai Jums el. paštu.
Jums patvirtinus Užsakymą, Pardavėjas gauna visą informaciją apie jį. Užsakymas laikomas pateiktu nuo to momento, kai jį gauna ir patvirtina Pardavėjas. Kartu tokiu atveju laikoma, jog tarp Jūsų ir Pardavėjo yra sudaryta sutartis. Tačiau Pardavėjas privalo tokią sutartį vykdyti tik nuo to momento, kai Pardavėjas gauna mokėjimo paslaugų teikėjo patvirtinimą apie atsiskaitymą už Prekes.
Kai pasirenkamas pirkimas išsimokėtinai, Pardavėjui sutartis tampa privaloma ir jis įsipareigoja vykdyti Užsakymą nuo to momento, kai Pardavėjas gauna ir patvirtina Užsakymą ir Pardavėjas gauna finansų įstaigos patvirtinimą apie sudarytą vartojimo kredito sutartį. Kai pasirenkamas mokėjimas pristatymo metu, Pardavėjui sutartis tampa privaloma ir jis įsipareigoja vykdyti Užsakymą nuo to momento, kai Pardavėjas jį gauna ir patvirtina.
Patvirtinus Užsakymą, Jūsų nurodytu el. paštu bus išsiųstas elektroninis laiškas, kuriame nurodomos užsakytos Prekės bei Jūsų pateikti duomenys. Nuoroda į Jūsų Užsakymo informaciją taip pat atsiunčiama SMS žinute Jūsų nurodytu telefono numeriu.
Ši Taisyklių dalis taikoma ir įsigyjant Dovanų kuponus.
PREKIŲ SAVYBĖS IR KOKYBĖ
Prekių savybės nurodomos E-parduotuvėje prie kiekvienos Prekės aprašymo. Pardavėjas siekia užtikrinti, kad Prekės atitiktų teisės aktuose nustatytus reikalavimus ir būtų tinkamos naudoti pagal jų paskirtį.
Pateikdami Užsakymą, Jūs patvirtinate, jog esate susipažinę su tuo ir suprantate, kad Prekės, nurodytos E-parduotuvėje, savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus Prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Jūsų naudojamo monitoriaus ar kito įrenginio ypatybių ar nustatymų. Tokie skirtumai nebus laikomi Prekių trūkumais, išskyrus atvejus, jeigu neatitikimai bus sąlygoti Pardavėjo ar su juo susijusių trečiųjų asmenų veiksmų.
Pardavėjas įsipareigoja perduoti Prekes, kurios atitinka informaciją, nurodytą E-parduotuvėje pateiktame Prekės aprašyme. Pardavėjas taip pat įsipareigoja pateikti Jums Užsakyme nurodytą Prekių asortimentą ir kiekį, tačiau neatsako tais atvejais, kai perduotų Prekių asortimentas ar kiekis nėra tikslus dėl to, jog Jūs neteisingai nurodėte duomenis Užsakyme, pateiktame Pardavėjui.
PREKIŲ PRISTATYMAS
Užsakydami Prekes, Jūs turite pasirinkti Prekių pristatymo būdą ir nurodyti Prekių pristatymo adresą. Pristatymas atliekamas į siuntų savitarnos terminalus (paštomatus) arba per kurjerį (pristatymo paslaugų teikėją).
Pristatymo į paštomatą galimybės nėra tuo atveju, jeigu pakuotė fiziškai netelpa į paštomato skyrelį ar viršijamas maksimalus galimas į paštomatą pristatomų Prekių svoris – 30 kg. Prekės, kurių svoris viršija 30 kg, yra siunčiamos kaip paletiniai kroviniai, iškraunamos krovininiu keltuvu ir yra pristatomos tik iki nurodyto adreso lauko durų.
Dovanų kuponai atsiunčiami Jūsų nurodytu elektroninio pašto adresu.
Atkreipkite dėmesį, kad Prekės pristatymo terminas skiriasi nuo to, ar Prekės yra mūsų (Express) sandėlyje, ar užsakomos iš tiekėjo sandėlio, kaip nurodyta Prekės aprašyme. Nurodyti Prekių pristatymo laikai yra preliminarūs. Nors mes visada stengiamės įvykdyti Užsakymą kiek įmanoma greičiau, kartais jo paruošimas gali užtrukti ilgiau dėl didelio užsakymų kiekio ar pristatymo paslaugų teikėjų užimtumo. Pardavėjas visada informuoja apie pristatymo statusą, sekite šią informaciją.
Kai siunta išsiųsta, ją galite sekti pagal siuntos numerį pristatymo paslaugų teikėjo sistemoje.
Prekės pristatomos supakuotos, atsižvelgiant į jų pobūdį, siekiant, kad Prekės būtų tinkamos naudoti pagal paskirtį.
Prekių atsitiktinio žuvimo ar sugedimo rizika pereina Jums nuo Prekių perdavimo Jums momento.
Kai Prekės pristatomos per kurjerį, Jūs ar Jūsų tinkamai įgaliotas atstovas privalo dalyvauti Prekių pristatyme. Priimdami Prekes, dalyvaujant pristatymo paslaugų teikėjo atstovui (o atsiimdami iš paštomato – nedelsiant po paėmimo iš paštomato), privalote atidžiai apžiūrėti Prekių pakuotę bei Prekių kiekį. Pakuotė, apsauginė plėvelė, pakavimo juosta, siuntos lipdukai turi būti nepažeisti, o siuntinio svoris atitikti nurodytąjį.
Nustatę bet kokius pakuotės pažeidimus arba tai, jog Jūsų užsakytos(-ų) Prekės(-ių) trūksta, turite informuoti apie tai Prekes Jums perduodantį pristatymo paslaugų teikėjo atstovą ir užtikrinti, kad tai būtų pažymėta Prekių priėmimą patvirtinančiuose dokumentuose (važtaraštyje) (kai Prekes pristato kurjeris).
Visais atvejais, Prekes pristačius kurjeriui ar atsiėmus paštomate, pastebėjus pakuotės pažeidimus arba tai, jog Jūsų užsakytos(-ų) Prekės(-ių) trūksta, turite užfiksuoti nustatytus trūkumus nuotraukose ir/ar vaizdo medžiagoje ir nedelsdami informuoti apie juos Pardavėją.
Priėmę Prekę, Jūs privalote per 3 (tris) darbo dienas nuo Prekės gavimo dienos, tačiau ne vėliau kaip iki Prekės naudojimo ar montavimo ar instaliacijos (kai taikoma) pradžios, išpakuoti ir patikrinti Prekę, t. y., ar Prekės kokybė, asortimentas ir komplektiškumas atitinka Jūsų pateikto Užsakymo sąlygas. Nustačius neatitikimų, turite nedelsdami informuoti Pardavėją.
PREKIŲ KEITIMAS ARBA GRĄŽINIMAS – TAIKOMA TIK VARTOTOJAMS
Ši Taisyklių dalis taikoma tik vartotojams, tai yra fiziniams asmenims, veikiantiems su savo verslu, prekyba, amatu ar profesija nesusijusiais tikslais ir Prekes perkantiems savo asmeniniams poreikiams (vartojimo tikslais).
Jeigu Prekes perkate su savo (esamu ar planuojamu) verslu, prekyba, amatu ar profesija susijusiais tikslais, ši Taisyklių dalis Jums netaikoma, o dėl Prekių keitimo ir grąžinimo žiūrėkite toliau pateiktoje Taisyklių dalyje, taikomoje verslo klientams. Visais atvejais, jeigu perkant E-parduotuvėje bus nurodomi juridinio asmens ar verslininko rekvizitai arba bus suteikta meistro nuolaida, laikysime, kad esate verslo klientas.
Sutarties atsisakymas per 14 dienų
E-parduotuvėje pirktas Prekes ar Dovanų kuponus (tol, kol jie nėra panaudoti) turite teisę grąžinti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai gavote Prekę ar Dovanų kuponą. Tai galite atlikti nenurodydami priežasties (t. y., pasinaudodami savo teise atsisakyti nuotolinės sutarties, kurią Jums suteikia Lietuvos ir Europos Sąjungos teisės aktai).
Atkreipiame dėmesį, kad E-parduotuvėje yra Prekių, kurios patenka į Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228(10) straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis, kai vartotojai neturi ankstesniame paragrafe aptartos teisės atsisakyti sutarties. Todėl negalite atsisakyti sutarties ir nenurodydami priežasties grąžinti supakuotų Prekių, jeigu jas išpakavus jos tampa netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių (pavyzdžiui, masažo aliejus, dantų šepetėliai ir pan.).
Jeigu atsisakote sutarties, Jums grąžinant Prekę, ji turi būti nenaudota, su ženklinimo etiketėmis bei originalioje pakuotėje (kuri turi būti švari, be papildomų užrašų ar ženklinimo), nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos. Mes laikysime, kad šį reikalavimą įvykdėte, jeigu išbandydami Prekę, būsite atlikę tik tokius veiksmus, kurie būtini Prekės įvertinimui ir kuriuos įprastai atliktumėte, jeigu Prekę apžiūrėtumėte fizinėje parduotuvėje.
Norėdami įgyvendinti šią teisę, Jūs turite ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Prekės ar Dovanų kupono gavimo dienos pranešti apie tai Pardavėjui el. paštu ir prisegti pirkimo įrodymą. Galite pasinaudoti čia pateikiama pavyzdine grąžinimo pranešimo forma.
Nusprendę atsisakyti sutarties, turite nedelsdami ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai apie grąžinimą pranešėte Pardavėjui el. paštu, išsiųsti Prekes atgal Pardavėjui. Saugiai supakuokite grąžinamą Prekę, sekdami čia pateikiamomis instrukcijomis. Prekių grąžinimas galimas tik naudojantis Omniva grąžinimų paslauga, o jeigu grąžinamos Prekės netelpa į paštomatą, - naudojantis Jūsų pasirinkto kurjerio paslaugomis. Prekės siunčiamos adresu Gelažių g. 14, Zujūnai LT-14160, Lietuva. Terminas bus nepažeistas, jeigu Jūs Prekes išsiuntėte prieš pasibaigiant 14 (keturiolikos) dienų terminui. Šiuo atveju Prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidas turite padengti Jūs. Jeigu grąžinamas Dovanų kuponas, privalote negrįžtamai ištrinti Dovanų kuponą ir jo duomenis.
Jeigu atsisakote sutarties, Pardavėjas įsipareigoja ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai apie grąžinimą pranešėte Pardavėjui el. paštu, tačiau ne anksčiau nei Pardavėjas gaus grąžintą Prekę (nebent Pardavėjas savo nuožiūra nuspręs nelaukti grąžinamos Prekės) grąžinti Jums visus už Prekę bei jos pristatymą Jums ar už Dovanų kuponą Jūsų sumokėtus pinigus. Pinigai grąžinami tuo pačiu mokėjimo būdu, kuriuo atsiskaitėte už Prekes ar Dovanų kuponą, nebent su Pardavėju aiškiai susitariate kitaip.
Netinkamos kokybės Prekės
Prekėms yra taikoma Lietuvos Respublikos įstatymuose numatyta garantija pagal įstatymą, tai yra, Pardavėjas yra atsakingas vartotojui už bet kokią Prekių kokybės reikalavimų neatitiktį Prekės pristatymo momentu ir paaiškėjusią ne vėliau kaip per dvejus metus nuo Prekės pristatymo.
Papildomai prie įstatyminės garantijos, Prekėms gali būti suteikiama gamintojo garantija, kurios terminas nurodomas Prekės dokumentuose. Atskiru šalių susitarimu už papildomą mokestį garantinį terminą galimą prasitęsti iki 5-erių metų. Daugiau informacijos apie garantiją ir atvejus, kai garantija nėra taikoma, rasite čia. Specifinės garantijos sąlygos gali būti numatytos prie Prekės pridėtuose dokumentuose ir/ar Prekės aprašyme.
Atkreipkite dėmesį, kad nukainotos Prekės gali turėti tam tikrų kosmetinių trūkumų (pvz., pažeista pakuotė), todėl garantija bus taikoma visoms kitoms Prekės savybėms, išskyrus nurodytą trūkumą.
Jeigu E-parduotuvėje pirkta Prekė yra netinkamos kokybės, Jūs turite teisę įstatymų numatyta tvarka ir terminais prašyti, kad Pardavėjas nemokamai pašalintų Prekės trūkumus arba pakeistų netinkamos kokybės Prekę tinkamos kokybės Preke, o įstatymų numatytais atvejais prašyti atitinkamai sumažinti kainą, arba grąžinti Prekę.
Jeigu manote, kad E-parduotuvėje pirkta Prekė yra netinkamos kokybės ir nustatėte jos trūkumus, Jūs turite ne vėliau kaip per du mėnesius nuo neatitikties aptikimo dienos pranešti apie tai ir apie savo pageidaujamą sprendimo būdą Pardavėjui el. paštu. Pranešdami apie netinkamos kokybės Prekę, pateikite išsamų aprašymą, kur ir kada atsirado defektas, pridėkite Prekės ir defekto nuotraukų ir kitą susijusią informaciją, padėsiančią nustatyti defektą. Galite pasinaudoti čia pateikiama pavyzdine forma dėl netinkamos kokybės prekių.
Prekių pristatymas į garantinio aptarnavimo centrą galimas tik po to, kai Pardavėjas tai patvirtino. Jis atliekamas naudojantis Omniva grąžinimų paslauga, o jeigu grąžinamos Prekės netelpa į paštomatą, - naudojantis Jūsų pasirinkto kurjerio paslaugomis. Norėdami atsiųsti Prekę į Pardavėjo garantinio aptarnavimo centrą, saugiai supakuokite Prekę ir vadovaukitės čia pateiktomis pakavimo ir siuntimo instrukcijomis.
Pristatant Prekę garantiniam aptarnavimui prašome pateikti:
(a) gedimo aprašymą raštu, nurodant pirkėjo kontaktinius duomenis;
(b) prekės pirkimą patvirtinantį dokumentą (PVM sąskaita-faktūra);
(c) prekės apmokėjimą patvirtinantį dokumentą (pvz. banko išrašas, kasos čekis);
(d) pilnos komplektacijos prekę originalioje pakuotėje.Prekės defekto įvertinimo išvada pateikiama per 14 darbo dienų nuo Prekės pristatymo į garantinio aptarnavimo centrą dienos.
Prekės, turinčios pastebimų defektų arba pažeidimų, negali būti naudojamos ar montuojamos ar instaliuojamos ir apie visus iki naudojimo, montavimo ar instaliavimo pastebėtus trūkumus turite pranešti Pardavėjui iki Prekių naudojimo, montavimo ar instaliavimo pradžios.
Vartotojo teisės, susijusios su netinkamos kokybės Prekėmis, įgyvendinamos Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.364(1)- 6.364(3) straipsniuose numatyta tvarka.
PREKIŲ KEITIMAS ARBA GRĄŽINIMAS – VERSLO KLIENTAMS
Ši Taisyklių dalis taikoma verslo klientams, tai yra juridiniams asmenims, o taip pat meistrams ir kitiems fiziniams asmenims, E-parduotuvėje perkantiems su savo (esamu ar planuojamu) verslu, prekyba, amatu ar profesija susijusiais tikslais.
Tinkamos kokybės Prekių keitimas ar grąžinimas
Verslo klientai kokybiškas ir be trūkumų Prekes gali keisti ar grąžinti tik kai taikomos visos šios sąlygos:
(a) Prekė buvo siunčiama Pirkėjui iš Express sandėlio (kaip nurodyta Prekės aprašyme); ir
(b) Pirkėjas pranešė Pardavėjui šiose Taisyklėse nurodytu el. pašto adresu apie savo ketinimą pakeisti ar grąžinti Prekę ne vėliau kaip per 7 (septynias) dienas nuo Pardavėjo PVM sąskaitos-faktūros išrašymo dienos; ir
(c) Pardavėjas sutiko ir el. paštu patvirtino Pirkėjui, kad Prekė gali būti grąžinta ar pakeista į Pirkėjo nurodytą kitą Prekę.Prekės, kurios užsakomos ir siunčiamos iš tiekėjo sandėlio (kaip nurodyta Prekės aprašyme) yra nekeičiamos ir negrąžinamos. Dovanų kuponai yra nekeičiami ir negrąžinami.
Grąžinant Prekę, ji turi būti nenaudota, su ženklinimo etiketėmis bei originalioje pakuotėje (kuri turi būti švari, be papildomų užrašų ar ženklinimo), nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos. Mes laikysime, kad šį reikalavimą įvykdėte, jeigu išbandydami Prekę, būsite atlikę tik tokius veiksmus, kurie būtini Prekės įvertinimui ir kuriuos įprastai atliktumėte, jeigu Prekę apžiūrėtumėte fizinėje parduotuvėje.
Gavę Pardavėjo patvirtinimą, kad Prekė gali būti grąžinta, turite nedelsdami ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas nuo Pardavėjo patvirtinimo, išsiųsti Prekes atgal Pardavėjui adresu Gelažių g. 14, Zujūnai LT-14160, Lietuva. Terminas bus nepažeistas, jeigu Jūs Prekes išsiuntėte prieš pasibaigiant 3 (trijų) darbo dienų terminui. Turite užtikrinti, kad Prekė yra tinkamai ir saugiai, vadovaujantis čia pateikiamomis instrukcijomis, supakuota ir paruošta saugiam siuntimui. Šiuo atveju Prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidas turite padengti Jūs.Grąžinant ar keičiant Prekę, taikomas grąžinimo administravimo mokestis, kurį sudaro 20% Prekės kainos (neatsižvelgiant į pirkėjui pritaikytas nuolaidas), tačiau ne mažiau kaip 5 EUR. Prekių grąžinimo administravimo mokestį Pardavėjas vienašališkai išskaičiuoja iš Jums grąžinamos sumos.
Jeigu Prekei buvo pritaikyta nuolaida, Prekę grąžinant pritaikyta nuolaida negrąžinama. Jeigu už Prekės pristatymą buvo sumokėtas pristatymo mokestis, jis negrąžinamas.
Jums grąžinus Prekę, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti už ją sumokėtus pinigus (atskaičius šiose Taisyklėse nurodytas sumas) ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai Pardavėjas gaus grąžintą Prekę ir įvertins jos būklę bei atitikimą šių Taisyklių reikalavimams. Pinigai grąžinami tuo pačiu mokėjimo būdu, kuriuo atsiskaitėte už Prekes, nebent su Pardavėju aiškiai susitariate kitaip.
Netinkamos kokybės Prekės
Verslo klientams visų Prekių atžvilgiu suteikiamas 12 mėn. garantinio aptarnavimo terminas, kuris gali būti pratęstas šalių rašytiniu susitarimu. Prekės pažeista pakuote / nukainotos Prekės yra visiškai naujos, nenaudotos, atitinka joms keliamus saugos reikalavimus, tačiau dėl pritaikytos sumažintos kainos joms garantinis aptarnavimas nėra taikomas.
Daugiau informacijos apie garantiją ir atvejus, kai garantija nėra taikoma, rasite čia. Specifinės garantijos sąlygos gali būti numatytos prie Prekės pridėtuose dokumentuose ir/ar Prekės aprašyme.
Jeigu Prekės garantinio aptarnavimo laikotarpio metu nustatėte Prekės defektą, Jūs turite nedelsdami, bet ne vėliau kaip per 24 (dvidešimt keturias) valandas nuo trūkumo nustatymo (kai trūkumas nustatytas Prekės pristatymo metu – prieš pradedant Prekės naudojimą, montavimą ar instaliavimą), pranešti apie tai Pardavėjui šių Taisyklių pradžioje nurodytu el. pašto adresu. Pranešdami, nurodykite Užsakymo numerį bei pateikite Pardavėjui:
(a) nekokybiškos Prekės nuotraukas ar vaizdo įrašus, kuriuose matomi defektai;
(b) originalios pakuotės nuotraukas (kai trūkumas nustatytas Prekės pristatymo metu);
(c) siuntos pakuotės nuotraukas (kai trūkumas nustatytas Prekės pristatymo metu);
(d) pirkimą patvirtinantį dokumentą (perkant gautą PVM sąskaitą-faktūrą).Prekių pristatymas į garantinio aptarnavimo centrą galimas tik po to, kai Pardavėjas tai patvirtino, Jis atliekamas naudojantis Omniva grąžinimų paslauga, o jeigu grąžinamos Prekės netelpa į paštomatą, - naudojantis Jūsų pasirinkto kurjerio paslaugomis. Norėdami atsiųsti Prekę į Pardavėjo garantinio aptarnavimo centrą, saugiai supakuokite grąžinamą Prekę ir vadovaukitės čia pateiktomis pakavimo ir siuntimo instrukcijomis. Šiuo atveju Prekių pristatymo į garantinio aptarnavimo centrą išlaidas turite padengti Jūs.
Pristatant Prekę garantiniam aptarnavimui prašome pateikti:
(a) gedimo aprašymą raštu, nurodant pirkėjo kontaktinius duomenis;
(b) prekės pirkimą patvirtinantį dokumentą (PVM sąskaita-faktūra);
(c) prekės apmokėjimą patvirtinantį dokumentą (pvz. banko išrašas, kasos čekis);
(d) pilnos komplektacijos prekę originalioje pakuotėje.Prekės defekto įvertinimo išvada pateikiama per 14 darbo dienų nuo Prekės pristatymo į garantinio aptarnavimo centrą dienos.
Paaiškėjus, kad į garantinio aptarnavimo centrą pateikta Prekė yra tinkamos kokybės ir be defektų, taikomas Pardavėjo nustatyto dydžio techninio aptarnavimo mokestis.
Prekės, turinčios pastebimų defektų arba pažeidimų, negali būti naudojamos ar montuojamos ar instaliuojamos ir apie visus iki naudojimo, montavimo ar instaliavimo pastebėtus trūkumus turite pranešti Pardavėjui iki Prekių naudojimo, montavimo ar instaliavimo pradžios.
DOVANŲ KUPONAI
Dovanų kuponai galioja juose nurodytą laikotarpį. Dovanų kupono gavėjas turi panaudoti Dovanų kuponą E-parduotuvėje, tai yra Dovanų kuponu atsiskaityti už E-parduotuvėje siūlomas Prekes, per Dovanų kupone nurodytą laikotarpį. Nepanaudojus Dovanų kupono per jame nurodytą laikotarpį, nurodytas laikotarpis nepratęsiamas, Dovanų kuponas netenka galios, o pinigai, sumokėti už Dovanų kuponą, negrąžinami. Dovanų kuponai į pinigus nekeičiami.
INTELEKTINĖ NUOSAVYBĖ
Prekių ženklai ir kiti žymenys, kuriais žymimos Prekės ir Dovanų kuponai, priklauso Pardavėjui ir/ar kitiems asmenims ir yra saugomi teisės aktais. Visos intelektinės nuosavybės teisės į Prekes ir Dovanų kuponus ir atskiras jų dalis taip pat priklauso Pardavėjui ir/ar kitiems asmenims.
E-parduotuvėje naudojami prekių ženklai ir logotipai, domeno vardas, pati E-parduotuvė ir interneto svetainė, kurioje ji yra talpinama, o taip pat visi atskiri jų elementai, įskaitant tekstus, fotografijas, piešinius ir visą medžiagą, esančią E-parduotuvėje bei interneto svetainėje, bet kurio E-parduotuvės ar interneto svetainės puslapio pateikimas, vaizdas bei dizainas ir visos intelektinės nuosavybės teisės į juos išimtinai priklauso tik Pardavėjui ir/ar kitiems asmenims. Jūs įsipareigojate nekopijuoti, nekeisti ar kitaip nenaudoti šių intelektinės nuosavybės objektų be atskiro rašytinio teisių turėtojo sutikimo.
ATSAKOMYBĖ
Pardavėjo atsakomybė už Prekių kokybę ir pristatymą yra nustatyta taikytinuose teisės aktuose.
Jūs turite pateikti Pardavėjui visą teisingą ir išsamią prašomą pateikti informaciją. Jūs esate atsakingi už teisingo Prekių pristatymo adreso nurodymą.
Jūs esate atsakingi už Jūsų vartotojo vardo, slaptažodžio ar kitų duomenų, leidžiančių prisijungti prie E-parduotuvės, saugumą. Vis dėlto, jei pastebėjote, jog kažkas neleistinai naudojasi Jūsų vartotojo vardu ir slaptažodžiu, nedelsdami susisiekite su Pardavėju.
PAKEITIMAI IR NUTRAUKIMAS
Pardavėjas gali kartas nuo karto keisti šias Taisykles. Naujausia (aktuali) Taisyklių versija visada bus matoma ir pasiekiama E-parduotuvėje. Prieš patvirtindami užsakymą, Jūs privalote susipažinti su tuo metu galiojančia Taisyklių redakcija. Kiekvienam užsakymui bus taikoma Taisyklių redakcija, kuri galiojo tokio užsakymo patvirtinimo metu.
Pardavėjas turės teisę bet kuriuo metu nebetęsti (nutraukti) E-parduotuvės veiklą. Toks nutraukimas neįtakos tuo metu galiojančių pirkimo-pardavimo sutarčių.
KITOS SĄLYGOS
Šios Taisyklės ir bet kuri pirkimo-pardavimo sutartis yra sudaromos ir turi būti aiškinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais.
Bet kokie iš šių Taisyklių ar atskiros pirkimo-pardavimo sutarties kylantys arba su jomis susiję ginčai, nesutarimai ar pretenzijos, taip pat jų pažeidimo, nutraukimo ar galiojimo klausimai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos teismuose Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
Vartojimo ginčų neteisminio sprendimo subjektas, kuris yra kompetentingas spręsti vartojimo ginčus, kylančius iš šių Taisyklių, yra Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (adresas: A. Goštauto g. 12, LT-01108 Vilnius, tel. (+370 5) 262 6751, el. paštas [email protected]; interneto svetainės adresas: https://www.vvtat.lt, prašymą ar skundą galima pateikti elektroniniu būdu per Vartotojų teisių informacinę sistemą (VTIS): https://vtis.lt/). Visų Europos Sąjungos valstybių vartojimo ginčų sprendimo įstaigų, siūlančių ikiteisminio ginčų sprendimo procedūras, sąrašas pateikiamas čia: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2. Skundą Lietuvos ir kitų ES valstybių institucijoms taip pat galima pateikti per elektroninę ginčų sprendimo platformą https://ec.europa.eu/odr/.
Visi įspėjimai ar kiti pranešimai, susiję su pirkimu E-parduotuvėje, šiomis Taisyklėmis, bus pateikiami el. paštu (siunčiant Pardavėjui – Taisyklių pradžioje nurodytu el. pašto adresu, siunčiant Jums – užsakymo metu pateiktu el. pašto adresu).
Jei kuri nors iš šių Taisyklių nuostatų yra arba tampa visiškai arba iš dalies nebegaliojanti, likusių nuostatų galiojimui tai įtakos neturi.
Taisyklės atnaujintos 2025 m. spalio 31 d.