Prekių katalogas

Siuntos būklė pristatymo metu

  • PRIEŠ PRIIMDAMI KURJERIO PRISTATYTĄ PREKĘ, atidžiai patikrinkite siuntos būklę!

    Prekių pristatymo metu patikrinkite siuntos būklę. Įteikiant gavėjui pašto siuntinį, prekės pakuotė, apsauginė plėvelė, pakavimo juosta, siuntos lipdukai turi būti nepažeisti, o siuntinio svoris atitikti nurodytąjį.

    Pastebėjus pažeidimus, turite teisę nepriimti prekės ir pareikšti pretenziją. Pagal LR Pašto įstatymą, priėmus siuntą ir pasirašius gavimo dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta nepažeista ir visa atsakomybė už pristatytą prekę su išoriniais pažeidimais (jei tai nėra gamyklinis brokas ar/ ir komplektacijos trūkumai) tenka pirkėjui ir yra neatlyginama.

    Jeigu pastebėjote išorinius pakuotės pažeidimus, NEDELSDAMI pažymėkite visus, net pačius menkiausius pažeidimus įteiktuose siuntos pristatymo dokumentuose.

    Jeigu priėmėte siuntą ir prekės gavimo dokumentuose nenurodėte jokių pažeidimų, laikoma, kad siunta pristatyta nepažeista ir jokios vėlesnės pretenzijos dėl prekės pažeidimų nėra priimamos.

     

    JEIGU KAŽKAS NEGERAI SU GAUTOMIS PREKĖMIS, būtinai išsaugokite siuntos pakuotę!

    Jeigu priėmėte siuntą be išorinių pakuotės pažeidimų, tačiau išpakavus kyla įtarimas, kad kažkas negerai su gautomis prekėmis (pvz. gavote ne tą prekę, kurią užsakėte; gavote nepilnos komplektacijos prekę; gavote prekę su išoriniais mechniniais pažeidimais), BŪTINAI išsaugokite originalią siuntos pakuotę. Neišsaugojus pakuotės ir nepadarius jos nuotraukų, vėliau nustatyti kas nutiko ir išsiaiškinti problemos priežastis nebus galimybių, o kartu ir pagrindo priimti bei nagrinėti pirkėjo skundo.