Prekių katalogas

Prekių grąžinimas

  • Prekių grąžinimas atliekamas vadovaujantis LR teisės aktais ir Elektroninės parduotuvės taisyklėmis.


    Vartotojams taikomos tokios taisyklės:

    • Jeigu norite grąžinti ar pakeisti įsigytą prekę, per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos turite pranešti apie tai mums el. paštu ir prisegti pirkimo įrodymą. Galite pasinaudoti čia pateikiama pavyzdine grąžinimo pranešimo forma.
    • Ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai apie grąžinimą pranešėte mums el. paštu, išsiųskite grąžinamą prekę naudodamiesi Omniva grąžinimų paslauga, o jeigu grąžinamos Prekės netelpa į paštomatą, - naudojantis Jūsų pasirinkto kurjerio paslaugomis. Grąžinimo adresas pateikiamas čia pateikiamoje grąžinimo formoje.
    • Prekės grąžinimo išlaidas padengia pirkėjas.
    • Pinigai yra grąžinami tuo pačiu mokėjimo būdu, kuriuo atsiskaitėte už Prekes, per 14 dienų nuo tos dienos, kai mes gausime grąžintą prekę.

     

    Prekių grąžinimo sąlygos

    Grąžinant prekes, būtina pateikti prekių įsigijimo dokumentus bei laikytis šių sąlygų:

    • kiekviena grąžinama prekė yra originalioje ir nepažeistoje pakuotėje;
    • prekės nebuvo naudojamos, montuojamos, surenkamos, išrenkamos;
    • prekės nebuvo sugadintos;
    • nuo prekių nebuvo nuimtos originalios etiketės (apsauginės plėvelės, juostos ir kt.);
    • grąžinamos prekės yra pilnos komplektacijos ir išlaikė savo prekinę išvaizdą.

    Daugiau informacijos apie prekių grąžinimą – Elektroninės parduotuvės taisyklėse.

     

    Nurodytos prekių grąžinimo ir keitimo nuostatos yra taikomos tik fiziniams asmenims, perkantiems prekes asmeninėms reikmėms. Komerciniam naudojimui įsigytų prekių grąžinimas galimas tik su pardavėjo sutikimu ir laikantis Elektroninės parduotuvės taisyklių.



    Grąžinamų prekių pristatymas

    Prekių grąžinimas atliekamas naudojantis Omniva Grąžinimų paslauga.

    Grąžinti siuntas per Omniva greita ir patogu, kaip 1-2-3:

    1. užpildykite prekių grąžinimo formą grazinimai.omniva.lt
    2. supakuokite grąžinamą prekę ir įdėkite į Omniva paštomatą
    3. per 14 dienų po siuntos pristatymo laukite pinigų arba pakaitinės prekės

    Už grąžinimo paslaugą klientas apmoka pagal Omniva taikomus grąžinimo įkainius.

    Norėdami grąžinti prekę per Omniva paštomatą spauskite čia»

    Jeigu grąžinamos Prekės netelpa į paštomatą, grąžinimas turi būti atliekamas naudojantis Jūsų pasirinkto kurjerio paslaugomis.



    Grąžinamų prekių įpakavimas

    Informuojame, kad grąžinamos prekes privalo būti saugiai supakuotos.

    Norint, kad prekė nebūtų pažeista transportavimo metu, būtina grąžinamą daiktą (2) papildomai supakuoti į transportavimui skirtą pakuotę (1). Pakuotės tuščios ertmės turi būti užpildytos pakavimo medžiaga (popieriumi, drožlėmis, vata, putplasčiu, oro burbulų plėvele).

    Nenaudokite dėžių, kurios per didelės jūsų prekei, todėl reikia daug užpildo. Kyla pavojus, kad transportavimo metu jos gali būti suspaustos.

    Jeigu dėl netinkamo įpakavimo grąžinamos prekės yra pažeidžiamos, jums gali tekti atlyginti mūsų patirtus nuostolius.