Prekių katalogas

Tikra istorija: kaip nusipirkau fotoepiliatoriaus klastotę ir jam sugedus po visą pasaulį tiesos ieškojau

2015-11-25

Norime su jumis pasidalinti dar visai šviežiu įvykiu. Kol emocijos nenuslūgo, detalės nepasimiršo, o ir laikotarpis labai tinkamas – prieš šventes dažnai klausomės istorijų, kuriose veikėjai patiria iššūkius, tačiau galiausiai viskas baigiasi laimingai. Galima sakyti, jog ir ši istorija labai panaši, tačiau iš jos galima nemažai pasimokyti.

Natūralu, jog visi žmonės yra skirtingi. Vieni sportuoja, sveikai maitinasi ir ypač rimtai žvelgia į savo sveikatos puoselėjimą, kiti nestokoja žalingų įpročių ir nutrūktgalviškai gyvena šia diena. Vieni perka būsto, gyvybės ar papildomas įsigytų prietaisų garantijas bei draudimus, kiti sako: „na, man tikrai nieko neatsitiks“ ir numoja ranka į visas atsargumo priemones ir siekia viską atlikti greičiau, pigiau ar paprasčiau.

Vienai iš minėtų dviejų žmonių kategorijų greičiausiai galima priskirti ir šios istorijos heroję ar kažką iš jos artimųjų rato. Pavadinkime merginą Viktorija (vardas neatskleidžiamas išlaikant anonimiškumą). Taigi, visai neseniai sulaukėme štai tokio Viktorijos laiško: 

„Laba diena. Gavau Silk`n Flash & Go " Luxx plaukų šalinimo prietaisą gimtadienio proga. Aš naudojau jį tik 2 kartus. Tačiau dabar jam kažkas atsitiko, nebeveikia. Ne iš pirmo karto paspaudimo suveikia šviesos impulsas. Arba iš viso nesuveikia, paspaudus kokius 6 kartus mygtuką - prietaisas išsijungia (blykstė nepasirodė nei kartą). Kas galėtų būti šiam prietaisui? ( Aš pridedu vaizdo įrašą. Iš pradžių matosi kad jis dar veikia, bet šiuo metu visada būna taip kaip parodyta nuo 0:54 - paspaudus kelis kartus mygtuką prietaisas išsijungia). Laukiu atsakymo.“

Kaip ir įprasta tokiais atvejais, pasiūlėme klientei atvykti fotoepiliatoriaus patikrinimui arba jį atsiųsti paštu. Pažymėjome, jog būtina turėti sąskaitą – faktūrą, nusiuntėme garantinio aptarnavimo šabloną ir patikinome, jog gedimo atveju būtinai pakeisime prietaisą nauju. Štai kokio atsakymo sulaukėme:

„Nepaminėjau, jog man šį prietaisą pirko užsienyje. Rašiau nurodytu el-paštu (silkn@inno-essentials.com), bet niekas neatrašo. Jūs matau pardavinėjate šiuos produktus, bet garantinio aptarnavimo atlikti negalite?“

Įsivaizduokite, jog pardavinėjate obuolius. Prie jūsų prieina žmogus ir skundžiasi, jog kitur pirkti obuoliai jam supuvo, tad jis nori, jog jūs atlygintumėte žalą ir duotumėte jam naujų obuolių. Ką tokioje situacijoje atsakytumėte? Mums dar nespėjus atsakyti Viktorijai ir pasiūlyti kreiptis ten, iš kur ir buvo pirktas fotoepiliatorius, sulaukėme laiško iš centrinės Silk‘n būstinės vadovo Vokietijoje. Apie susidariusią situaciją jau žinojo ir Marc‘as:

„Sulaukėme klientės iš Lietuvos nusiskundimų dėl sugedusio Flash & Go 125K prietaiso. Ji kreipėsi tiesiogiai į Izraelį, Olandijos biurą, visur... Jei galite, pasirūpinkite šita situacija, duokite jai naują prietaisą, nes ji teisybės ieško po visas atstovybes ir jau visas pasaulis apie ją šneka...“

Savo laiške Marc‘as paminėjo, jog tai nėra toks pirmas atvejis, kai nežinia iš kur perkami suklastoti prietaisai sugenda, o dėl jų pakeitimo kreipiamasi į oficialius gamintojus. Internete galima rasti identiškai Silk‘n fotoepiliatoriams atrodančių aparatų, tačiau veikiančių kita technologija ir nepatvirtintų FDA (JAV Maisto ir vaistų valdyba). Tokie prietaisai ne tik dažnai genda, bet ir gali būti kenksmingi, mat neatitinka plaukelių šalinimo aparatams keliamų reikalavimų bei standartų. Silk‘n kompanija yra oficialiai paskelbusi savo poziciją, jog neprisiima atsakomybės už klastočių gedimus ar kitus su jomis susijusius nesklandumus.

Kad ir kaip bebūtų – Viktorijai pasisekė. Oficialių tiekėjų prašymu pakeitėme jai fotoepiliatorių ir išsiuntėme visiškai naują prietaisą. Tačiau tai buvo padaryta tik kolegų užsienyje ir jų sklandaus darbo labui, nes kaip ilgai galima dalinti savo obuolius tiems, kuriems supuvo visai kitur pirkti vaisiai?

Kadangi atskirti autentiškas prekes nuo klastočių gali būti sunku, visas pirkėjas raginame įsigyti prietaisus tik iš oficialių Silk‘n atstovų. Šie, tame tarpe ir Hairfree, parduoda tik kliniškai bei FDA patvirtintus fotoepiliatorius, suteikia jiems 2 metų garantinį laikotarpį ir užtikrina sklandų bendravimą prieš ir po prekės įsigijimo.